Погляд молоді

Як міжнародна організація що дозволяє молодим людям віднайти та розвинути свій потенціал AIESEC надає можливість організаціям взаємодіяти фізично та віртуально з високо потенційними студентами та випускниками вищих учбових закладів всього світу за допомогою 3 основних інструментів:

On-line діалоги

Опитування для молоді

Зустрічі з групами молоді, сфокусованими у вирішенні визначених проблем

Ключові факти:
— Понад 30 000 зареєстрованих користувачів www.aiesec.net в 100 країнах світу
— Понад 4 000 студентів та молодих спеціалістів, які отримують досвід міжнародних стажувань щорічно
— Більше ніж 800 000 колишніх членів AIESEC , понад 50 поколінь, 50% жінок та 50% чоловіків, 4 000 зареєстрованих в міжнародній платформі AIESEC
— Сотні конференцій, проектів, заходів по всьому світі, які щорічно підтримують віртуальне спілкування
— On-line interfaces connect globally with 40 000 young people all year long and can be reconnected after a period of time

Ключові переваги:
— Формування у свідомості сьогоднішніх та майбутніх лідерів прихильності до бренду вашої організації
— Виведення on-line нових брендів / продуктів /зображень всередині AIESEC Мережі
— Взаємодія з особливими/ обраними аудиторіями з усього світу
— Одночасне досягнення інших аудиторій через листування електронною поштою з обраних AIESEC Розділів(університети, партнери, корпоративні очікування, студенти, колишні члени, та ін.)
— Оптимізація витрат на створення корпоративних платформ для спілкування з цільовою аудиторією.

Приклад з досвіду:

Європейська Фундація Розвитку Менеджменту (European Foundation of Management Development)

EFMD розпочало свою співпрацю з запуску Глобальної Гри з Маркетингу, що представляє собою симуляцію реального бізнес середовища та виробництва споживчих благ. Програма видається завдяки якості самої симуляції та новизни ідеї. Гра вимагала від учасників приймати рішення в усіх управлінських сферах роботи компанії, від виробництва та логістики, досліджень, інвестування і складання фінансових планів до реклами, просування та дистрибуції.

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *